KLACHTEN
We staan voor je klaar
Bij Matmuis vinden we het superbelangrijk dat jij blij bent met wat je bij ons koopt. Is er toch iets niet helemaal naar wens? Dat vinden we jammer om te horen, en we doen er alles aan om het goed te maken.
Laat het ons weten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@matmuis.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Zo pakken wij klachten op
Zodra we uw klacht hebben ontvangen, zullen we er alles aan doen om deze zo snel mogelijk op te lossen. We nemen uw feedback serieus en streven ernaar om eventuele problemen zo efficiënt en effectief mogelijk te verhelpen. U kunt van ons verwachten dat we binnen 2 werkdagen reageren om de ontvangst van uw klacht te bevestigen en u te informeren over de stappen die we zullen nemen om uw probleem op te lossen.
Bedankt voor je feedback
We willen u bedanken voor uw begrip en de kans om eventuele problemen op te lossen. Uw feedback helpt ons om onze service voortdurend te verbeteren en te groeien als bedrijf. We kijken ernaar uit om uw klacht aan te pakken en u weer een tevreden klant te maken.